BIAB

Sitter och glor på Bullet in a Bible för andra gången idag. I'm feeling like a dog in heat.  Förkyld som ett jävla as och inte mycket hjälper att this point but Billie. Okej, han gör mig inte frisk precis. Inte fysiskt sett iallafall. Jag ska erkänna. Det är ett rent helvete här hemma, alla lipar och är arga. Jag gör det inte bättre precis när jag sitter i mitt rum och deppar likt aldrig förr. Fy fan. Nej. Helvete. Jag pallar inte vara ledsen.

Äh, det finns massor att se fram emot ju! Jag ska se Green Day två gånger i sommar - längst fram. Jag ska ha härliga kvällar med människor jag älskar, och jag ska inte vara ledsen alls!

Fuck the dog. Nu ska jag lyssna på Castaway (nedan) och bli jävligt lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0